Wczoraj byłem na przegladzie i kontrolujący dopatrzył się że "drążki skrętne są niezabezpieczone". Dał mi warunek na 2 tyg zamiast pieczątki w dowodzie.
O co kaman z tym zabezpieczeniem? Pierwszy raz się z czymś takim spotykam. czeka mnie wymiana drążków czy tylko nałożenie jakichś zabezpieczeń?
Ciężko powiedzieć, co autor miał na myśli. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to popękane gumowe osłony, które zabezpieczają przed dostawaniem się kurzu.
Brak nakrętki na końcówce drążka też można nazwać niezabezpieczeniem drążka, ale wtedy chyba nie wypuściłby cię z warsztatu, bo to rzeczywiście poważna sprawa.
Najlepiej sprawdź sam. Skręć koła na maksa w lewo i będziesz miał jak na dłoni prawy drążek. Analogicznie druga strona.
A jak nic nie znajdziesz, to wracaj do gościa i niech się dokładnie określi o co chodzi.
Pozdrawiam.
wiele osob myli wahacze poprzeczne male w o2 i nazywa je drazkami skretnymi ale Ty masz chba o1.?? w o1 byla belka z tylu a w 4x4 wielowahacz nie ma drazkow skretnych w grupie vag!! (chyba sa w jakims audi ale to sie nie liczy)
Mój Szkodnik O1 ASZ
Pilnie poszukuje kpl zderzak przód octavia rs(z kratkami)oryginalny ewentualnie po znalezieniu do sprzedania kpl zderzak po facelift
Waśka, :shock:
belka+ drążek skrętny występuje w Peugeot Citroen Renault.
Rozumiem, że gościu odpowiedzialny za przegląd wpuścił Cię do kanału i pokazał Ci o co chodzi?
Bynajmniej u mnie tak jest, że pokazują ludziom co trzeba wymienić
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Wczoraj byłem na przegladzie i kontrolujący dopatrzył się że "drążki skrętne są niezabezpieczone". Dał mi warunek na 2 tyg zamiast pieczątki w dowodzie.
O co kaman z tym zabezpieczeniem? Pierwszy raz się z czymś takim spotykam. czeka mnie wymiana drążków czy tylko nałożenie jakichś zabezpieczeń?
Pytanie co miał na myśli diagnosta, osłonę gumową na drążku kierowniczym, czy niedokręconą śrubę kontrującą, czy nieprawidłowe nakrętki samozabezpieczające, które mogły być odkręcane i zabezpieczenie wypadło.
Udaj się do diagnosty i niech Ci pokaże co jest nie tak.
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
pytanie co miał na myśli diagnosta, mówiąc "drążki skrętne" :lol:
o ile oczywiście zakładamy - ze Autor wątku wiernie przytoczył to, co usłyszał... :wink:
Diesel Service Śmietana
43-210 Kobiór
ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16
"luzy w końcówkach drążków kierowniczych"
tak jest napisane w kwicie który dostałem
no to po co piszesz pierdoły o "niezabezpieczonych drążkach skrętnych"
jak w radiu erewań:
nie drążki skrętne, tylko drazki kierownicze...
nie "niezabezpieczone", tylko luzy...
i nagle wiadomo, o co chodzi :evil:
Diesel Service Śmietana
43-210 Kobiór
ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16
jak mniemam po poprzednoch postach twierdze nie wiesz pytasz, napisales glupote wszyscy stwierdzilismy wielki problem i brak rozwiazania bo o co chodzi lecz okazal sie banal .
tak wiec;
1:zmien diagnoste
2: wymien koncowki drazkow kierowniczych o ile na nich jest luz ja bym sprawdzil sam(jestem mechanikiem) oddal bym do mechanika do wytypowania gratow czy koncowka, swozen, drazek moze co inne
3: geometria
mam nadzieje ze na chlopski rozum i wczesniejsze posty wyjasniaja moje pod punkty
pozdrawiam mam nadzieje ze pomoglem
Mój Szkodnik O1 ASZ
Pilnie poszukuje kpl zderzak przód octavia rs(z kratkami)oryginalny ewentualnie po znalezieniu do sprzedania kpl zderzak po facelift
Luzy na końcówkach drążków kierowniczych usuwa się wymieniając je na nowe.
Po całej operacji jak najbardziej należy ustawić zbieżność.
Pozdrawiam.
dla jasności (i skomplikowania tematu) dodam jeszcze tylko, ze drążek kierowniczy ma przegub "zewnętrzny" jak i "wewnętrzny" - i zarówno na jednym, jak i na drugim mogą powstawać luzy :lol:
Diesel Service Śmietana
43-210 Kobiór
ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16
nom, http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/i...=czytaj&id=479
strzeliłem trochę głupa tym tematem bez dokładnego doczytania kwitu od diagosty, panowie, za co przepraszam. nie powinno się pisać w stanie wkurzenia i grypy. ech...
jaki może być koszt zrobienia tego, przy założeniu że awaria to tylko same końcówki, bez przegubów na drugich końcach?
Komentarz